بزرگ مرد تاريخ

 
 
لوگوي دوستان
گنجينه احاديث

جستجو گر گوگل

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 364
بازدید کل : 5501
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



مجموعه فرهنگی مذهبی علمدار شوشتر>

پیامک امام زمان (عج) سری2

 

رسول خدا فرمود :
هر كس هزار بار در روز جمعه بر من صلوات فرستد خطاياى هشتاد ساله اش ‍ آمرزيده شود

......................................

مهربانم، عالم از توست.... غریبانه چرا می گردی؟
اللهم عجل لولیک الفرج

....................................

جمعه هامیرسد و میرود و میمانیم / اشک برگونه مامیدود و میمانیم / باز هم جمعه رسیدست ولی یار که نیست / بازهم عمرهدرمیشود و میمانیم //یااباصالح المهدی ادرکنی

..................................

فصل عزا تمام شد اما چگونه من. پیراهن عزای تو در بیاورم. امسال هم دعای فرج بی جواب ماند.

من میروم برای تو یاور بیاورم

.................................

دلــــم بــــراتـــ مــیــخــونــه! تــــو کــجــایــی؟ تــــو کــجــایــی؟
چــشــام کــاســه ی خــونــه! تــــو کــجــایــی؟ تــــو کــجــایــی؟
بــــا خــنــدتـــ هــمــه آســمــون مــیــخــنــده! بــــا گــریــتـــ کــاره دنــیــا اشــکــو آهــــه! بــــرام خــنــده گــنــاهــه! اگـــ گــریــه کــنــی روزم ســیــاهــه!

.................................

ضمیر روشن دلم بالش شکسته
لکن پر پروازش هیچ مشد خسته
اللهم عجل لولیک الفرج
که بال امیدم دل به کوچه های انتظار بسته

.....................................

گفتم کیستی
گفتا که با دل من نیستی
گفتم بگو شاید شوم
عاشق به دلت
گفتا مهدیم من
گفتا حیدریم من
اما من چه کردم
ماندم چه کنم
خنجری در آوردم
با پاره پاره کردن روح خود
هر لحظه او را آزار دادم
((مهدی نیا به اینجا
این دل حیا ندارد
این دل بی مروت
شرم و حیا ندارد))

........................................

آخر تو را، مهدی زهرا چه گویمت
بینی که من دعایم مستجاب نیست
از بهر تو عشق و دلم در آب و تاب نیست
دستی بکش بر دل من شاید شود
گویم به دل ای خدای من
((عجل لولی الحسینی الفرج))

............................................

یا اباصالح...
آروزی اول من،التماس آخر من/اینه که موقع مردن دست بذاری روی سینم
بدون عشقتون آقا زندگی "صفا "نداره/بمیرم که از چشاتون اشک غم همش میباره...
یا مهدی"ادرکـــــــنـــــا"

.........................................

مــولای ؛ وقــت آمـــدنــت دیــر شـد بـیــــــــــا
ایــن دل در انـتـظــار تــــو پــیــر شـد بـیــــــــــا
دیــدم بــه خـــواب امـــدی از جــاده هـای دور
گـفـتـم دلـــم ؛ خــواب تـو تـعـبـیـر شد بـیـــــــا
ایــن جــمـعـه هـــم گــذشت ، ولـیـكن نیامدی
آیـــات غــربــتـم هــمــه تـفـسیر شد بـیـــــــــا
گــفـتی كه پـاك كن دلـت ازهرچـه غیر ماست
قــلـبـم بـــه احــتــرام تــو تطــهــیرشـدبـیــــــــا

........................................

یـــه روز مــیــاد جـمـعــه ای کـــه غــروبــش دلـنـشـیـنـه. . .

اللهم عجل فرج مولانا صاحب الزمان . . .

............................................

پــروردگــارا چــه کـسـى تــو را خــوانــد و تــو دعــایـش را اجــابــت نــکردى
و چــه کــسـى از تــو درخــواست نــمود و بــه او عــطـا نـفـرمــودى !! پـــروردگــارا چــه کـسـى بــا تــو مـنـاجــات کــرد و او را نــاامـیـد ســاخـتـى، یـــا خــود را بــه تــو نــزدیــک نــمود و او را دور ســاخـتـى؟حــال پــروردگــارا دعــای مــن ایــن است . .
***الـلـهـم عـجـل لـــولــ♥ــیــک الـــفـــرج ***

.....................................

بند بندم اگر جدا گردد/عشق تو کی ز جان رها گردد/کی شد مهدیا ز دیدن تو/دل غمدیده با صفا گردد...@

.....................................

مهدی جان درد دلامو ای یارم...اگر رو کاغذ بیارم
قصه غصه های من...اندازه کتاب میشه
در سینه بذر عشقتون..."جـــــــون"باشه نذر عشقتون
هر دم که صحن چشم من...لبریز از گلاب میشه
یاابالحسن روحی فداک...

.......................................

روزی تو خواهی آمد/
از کوچه های باران/
تا از دلم بشویی/
غم های روزگاران/

.............................

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: صالحین, صالحین شوشتر, گروه صالحین, شجره صالحین, شجره صالحین شوشتر, بسیج شوشتر, خوراک فرهنگی, شوشتر, کتاب صالحین, مطالب تربیتی صالحین, پیامک امام زمان, اس ام اس امام زمان, پیامک حضرت مهدی, ,

   نوشته شده در یک شنبه 8 دی 1392  توسط ایمان پورباقری 



آخرين مطالب



مقام معظم رهبري

 
 
 
 
 
نويسندگان