بزرگ مرد تاريخ

 
 
لوگوي دوستان
گنجينه احاديث

جستجو گر گوگل

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 364
بازدید کل : 5501
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



مجموعه فرهنگی مذهبی علمدار شوشتر>

پیامک های مذهبی (اس ام اس امام زمان (عج)  سری 1 )

ای تمام آرزویم. . .غم تو شد"آبرویم"
آقا درددل زیاده. . .از کجا برات بگویم؟
تویی اوج مهربونی. . .ای همای آسمونی
من بدنبال تو هستم. . .که شاید بدی نشونی.یا مهدی :"ادرکنی"

....................................

من عاشق و تو دلبرا...
من بینوا تو "پادشــــا"...
شاها نظر کن بر گدا...
یاابالحسن یاابالحسن...

.......................................

خیمه نشین فاطمه دلم برات پر میزنه.....اسم قشنگت آقا جون هر تپش قلب منه
دلم برای دیدنش می گیره از من بهونه.....ندبه می خونم دوباره با اشکای دونه دونه . . .

 

....................................

گر پرده ز رخ باز نماید مهدی(عج)
از خلق جهان دل برباید مهدی(عج)
ای شیعه چنان منتظر مولــی باش
گویی که همین جمعه بیاید مهدی(عج) . . .

 

............................................

 

آقا جــــــونــــــم،مـــــــهــــربـــــــــــونـــــــم...
رد تو همش میگیرم...توی جاده های غربت
پس چرا تموم نمیشه...سردی روزهای غیبت؟
یا صاحب العصر،یا صاحب الزمان "ادرکنی"

 

...............................................

 

یاابالحسن. . .
دلم هوای دیدنت کرد. . .
یا طلعت الرشیده برگرد. . .
ای روشنی بخش دلم تو افتابی. . .
کی میشود بی پرده بر دنیا بتابی؟

 

................................................

 

ابر بهارم یابن زهرا،تا کی ببارم یابن زهرا؟
ای آخرین مسافر دنیا کجایی؟
ای یوسف صحرایی زهرا کجایی؟

 

.........................................


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: صالحین, صالحین شوشتر, گروه صالحین, شجره صالحین, شجره صالحین شوشتر, بسیج شوشتر, خوراک فرهنگی, شوشتر, کتاب صالحین, مطالب تربیتی صالحین, پیامک مذهبی, مهدویت, اس ام اس مهدویت, پیامک امام زمان, ,

   نوشته شده در شنبه 23 آذر 1392  توسط ایمان پورباقری 



آخرين مطالب



مقام معظم رهبري

 
 
 
 
 
نويسندگان