بزرگ مرد تاريخ

 
 
لوگوي دوستان
گنجينه احاديث

جستجو گر گوگل

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



مجموعه فرهنگی مذهبی علمدار شوشتر>

 

با عرض سلام خدمت شما عزیزان. سرودهایی که در این وبلاگ قرار دادم مخصوص مربیهای سرود می باشد و کسانی که می خواهند سرود رو با گروه هاشون تمرین کنند می توانند با دانلود این سرودها و آهنگ بی کلام آنها  به تمرین بپردازند .

 

 

 

دانلود سرود نگاه مهربون که در وصف مقام معظم رهبری می باشد .

 

دانلود سرود نگاه مهربون: Download

 

دانلود سرود نگاه مهربون(بی کلام) : Download

متن سرود نگاه مهربون :  Download


نظرات شما عزیزان:

قلم
ساعت17:06---30 دی 1393
سلام .خدا قوت
بابت خلق این همه زیبایی در یک وبلاگ دست مریزاد.انشالله پاینده باشید


باران
ساعت20:54---20 دی 1393
سلام عالیه بود فقط بگید در چه سایتی میشه اهنگ با کلام نگاه مهربون رهبر را دانلود کنیم
پاسخ:من هم با کلام رو گذاشتم هم بی کلام


باران
ساعت20:53---20 دی 1393
سلام عالیه بود فقط بگید در چه سایتی میشه اهنگ با کلام نگاه مهربون رهبر را دانلود کنیم

Melika
ساعت21:42---16 دی 1393
خیلی عالی بود دستتون درد نکنه

مهسا هدايت فر
ساعت17:43---13 دی 1393
سلام مر30 خيلي عالي و زيبا بود

زهرا تتلیتی
ساعت21:29---8 آذر 1393
اگه میشه لطف کنید اسم شاعر واهنگ ساز سرود ایران مارو بگید یا برای تمام سرود هارو بنویسید ممنون سرود هاتون خیلی قشنگه
پاسخ:متاسفانه نام شاعر و آهنگ ساز رو اطلاع ندارم


قاسم
ساعت13:40---7 شهريور 1393
سلام.
ممنون بابت سرودهای زیبا.
سربلند باشید و پایدار...


زهرا
ساعت12:03---14 اسفند 1392
سلام خيلي ممنون از آهنگ بسیار زیباتون لطفا اگه امکانش هست بقیه آهنگهای نوای پایداری را هم بگذارید.

سروی
ساعت22:26---12 بهمن 1392
دانلود سرود ناقص است من مربی هستم وسرود را لازم دارم
پاسخ: من دانلود سرود رو بررسی کردم هیچ مشکلی نداره . اگر با موبایل دانلود کردید فکر کنم نشه باید با کامپیوتر وارد سایت بشید و دانلود کنید


علی
ساعت20:22---12 بهمن 1392
سلام منم همین طور
خیلی عالیه


امین
ساعت13:46---25 بهمن 1391
ممنون داداش گلم من سرپرست ی گروه سرودم این سرود خیلی به کارم میاد ممنون میشم اگه بازم داشتی برام ایمیل کنی موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دانلود سرود, آهنگ بی کلام سرود, سرود, گروه سرود, سرودهای انقلابی, سرود برای تمرین, ,

   نوشته شده در شنبه 14 بهمن 1391  توسط ایمان پورباقری 



آخرين مطالب



مقام معظم رهبري

 
 
 
 
 
نويسندگان